Senior Service Designer

  • Vervuld
  • -
  • -

Wat kan je verwachten?

Voor een grote speler in de mobiliteitssector zijn we opzoek naar een service designer profielopbouw en klantenbinding. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het integreren van verschillende initiatieven, visualiseren van customer journeys en het uitvoeren van experimenten om de klantbehoeften en organisatiedoelen te testen. Je werkt samen in een multidisciplinair team om concrete concepten te ontwikkelen en te valideren met reizigers, wat bijdraagt aan diverse klantreizen binnen de organisatie. Heb jij uitstekende samenwerkings- en stakeholdermanagement vaardigheden, dan zien we je reactie graag tegemoet!

Jouw profiel

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in de mobiliteitssector of e-commerce;

  • Ervaring met personalisatie en klantbinding, Human Centered Design & Design Thinking;

  • Je bent ondernemend en denkt in oplossingen; fact based en datagedreven;

  • Sterke vaardigheden in service design, mogelijk uitbreidbaar naar UX design;

  • Uitstekende samenwerkings- en stakeholder management vaardigheden.

Deel dit bericht

Meer weten?

Neem dan contact op met Tim!

Tim Stevens

Solliciteer direct

Vul het formulier hieronder in:

Bedankt voor je sollicitatie! Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van je sollicitatie. Probeer het later opnieuw.

Meer weten?

Neem dan contact op met Tim!

Marieke

Solliciteer direct

Vul het formulier hieronder in:

Bedankt voor je sollicitatie! Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van je sollicitatie. Probeer het later opnieuw.

Waarom Networklink?

Meer opdrachten