Office / Administratie talent

  • Per direct
  • Onbepaalde tijd
  • 24 uur p/w

Ben jij een gedreven, communicatieve admin duizendpoot op zoek naar een mensgerichte baan? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een talent op het gebied van administratie en office management.

Wie wij zijn

Wij zijn Networklink en laten digitale teams groeien. Wat houdt dit precies in? Wij onderhouden een sterk netwerk met digitale (interim) specialisten en managers, om vervolgens de verbinding te maken met bedrijven zoals bol.com, Schiphol, Storytel, Heineken en Otrium. Met de juiste persoonlijkheid en kennis kunnen deze specialisten de digitale vraagstukken van onze opdrachtgevers oplossen. De perfecte match zorgt er uiteindelijk voor dat digitale teams naar een hoger niveau worden getild.

Onze cultuur is informeel, direct en ambitieus. Je komt te werken in ons nieuwe kantoor in de voormalige Koepelgevangenis in Haarlem tussen allemaal andere digital bedrijven (loopafstand van het centraal station). Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Wij presteren als team met humor, aandacht en streven constant naar een nog betere kwaliteit van dienstverlening.

Functie

In verband met de groei van Networklink zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker / Office Manager die ons team komt versterken. In deze functie pak je de administratieve werkzaamheden van A tot Z op. Jij schakelt met freelancers en opdrachtgevers om de contracten op te stellen en weet precies wanneer de verlengingen door moet komen of het tijd is om de facturatie in de forecast bij te werken. Die verlenging zag je natuurlijk al van mijlenver aankomen, want met jouw proactieve houding stond die allang op jouw to-do lijstje!

Jij krijgt veel verantwoordelijkheid en bent een belangrijke schakel in het plaatsingsproces van de freelancer. Zowel achter als voor de schermen ben je dus onze administratieve steunpilaar en rots in de branding. Alhoewel er veel admin taken op jouw bordje terecht komen, zijn er ook nog wel eens extra office taken om op te pakken. Zo organiseren wij bijvoorbeeld jaarlijks een netwerkborrel en kersttour waar de handjes altijd welkom zijn.

Wie jij bent

Jij staat als gestructureerde doener bekend om je communicatief sterke persoonlijkheid. Je bent georganiseerd en gaat graag secuur te werk. Daarnaast weet jij van aanpakken, ben je van nature leergierig en weet je snel je weg te vinden in een kleine organisatie en team. Je vindt het leuk om mee te bouwen aan een groeiend bedrijf gericht op digitale ontwikkelingen en de ontwikkeling van freelancers. Kortom, we vragen vooral jezelf te zijn als je deze eigenschappen al bezit ;)

Daarnaast vragen wij:

  • 0-3 jaar werkervaring;
  • Een afgeronde MBO/HBO-opleiding;
  • Goede schriftelijke en verbale communicatievaardigheden in Nederlands (en Engels);
  • Communicatief sterk en in staat zelfstandig te werk te gaan.

Dit bieden wij

  • 24-uren, verspreid over de week;
  • Een gezellig team, met leuke teamuitjes en borrels;
  • Vertrouwen en verantwoordelijkheid in eigen projecten;
  • Ruimte voor eigen inbreng.

Meer weten?

Neem dan contact op met Charlotte!

Charlotte van Haaster

Solliciteer direct

Vul het formulier hieronder in:

Bedankt voor je bericht! Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van je bericht. Probeer het later opnieuw.

Meer opdrachten

    • Start juli
    • min. 6 mnd

    Wat kan je verwachten? Voor een grote e-commerce partij zijn wij op zoek naar een Interim CRM Campagne ...

    Lees verder
    • Start in juli
    • min. 6 mnd

    Wat kan je verwachten? Voor een grote retail partij in het oosten zijn wij opzoek naar een Interim ...

    Lees verder
    • Vervuld

    Wat kan je verwachten? Voor een groeiende financiële dienstverlener zijn wij op zoek naar een Interim Digital Business ...

    Lees verder